torsdag 29 september 2011

Hej hej

Det har varit tyst hela veckan från mig, vissa dagar går det super att hinna med saker och andra hinner jag inget. Denna vecka har varit lite så, vet inte vart dagarna har tagit vägen och jag har varit enormt trött, gått och lagt mig kl nio visa kvällar. Det har varit skönt och behövligt. Men igår var jag ute med mitt jobb, vi hade avtackning av en kollega. Det var så kul att träffa hela gänget och extra lyxigt att få gå bort att äta på restaurangen Grill. Fick lite längtan tillbaks till jobbet.
Idag har jag och Loppan hängt på söder, vilket väder vi har haft +20 grader och SOL!! Kändes som att sommaren var tillbaks på litet besök. Nu i kväll har jag varit på ett extra insatt föräldrarmöte på Walter förskola, det är verkligen upp och ner där just nu. Pedagoger slutar, vikarier tas in, barnen får ingen pedagogisk miljö utan mer en lekplats att hänga på. Är så missnöjd, men nu har vi fått säga vårt och vi hoppas på stora förändringar. Det kliar i mina coachfingrar att få gå in och coacha cheferna....

På lördag är det Topploppet på 5 km och det har jag tränat på så jag är laddad. När jag anmälde mig till detta lopp på kunde jag inte springa 1 km utan att behöva gå, nu kan jag springa 5 km utan stop och det känns så härligt. -8 kg kanske också gjort sitt.

Här kommer ett hej från mina underbar barn som ger mig både energi och i bland trötta ögen på morgonen.




Ställer sig upp mot ALLT och släpper gärna taget. En tjej som inte är rädd eller blyg för den delen.

1 kommentar:

  1. Så fina bilder! Jag håller tummarna för dig på lördag.
    Kram
    Matilda

    SvaraRadera