måndag 21 november 2011

Dagen

Dagen började med att Walter sov till halv nio, han måste varit helt slut av helgens aktiviteter, så det var en ledsen kille som låg i soffan och mös när jag sa att det var dags för dagis. Han villeinte gå dit sa han flera gånger om, jag hoppasdet var för trötthetens skull. För när vi väl kom dit och träffade kompisarna var han glad och vinkade hej då. Skönt!!
Jag och Petra tog våran timmes PW och gick igenom helgen.
Sen har jag och Wera bara hängt här hemma, inget roligt väder direkt, jag håller på att baka mitt surdeg som är perfekt att frysa in. Vi köper nästan aldrig "vardagsbröd" utan jag ser till att baka två stora limpor så klarar vi oss i nästan två veckor eftersom det bara är F som äter bröd på morgonen.
Nu vaknade Wera efter lunchen och jag tror vi ändå går ut en sväng innan vi ska hämta Walter, för jag blir lite uttråkad att bara vara hemma hela dagen.
Dagens mode: vit t-shirt och Mini Rodini jeans.


Är det någonstanns som Wera älskar att vara så är det i badrummet, det får gärna vara lite blött i duschen också. Här har hon hittat Walters vattenballonger.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar