onsdag 23 november 2011

Utbildning

I dag kl halv nio lämnade jag hemmet och gick ner till Kungsgatan. En retorikutbildning i 2 dagar väntade. Jätte kul att få göra ngt annat under två dagar. Dagen har gått jätte bra med mycket inspiration, feedbck samt presentationer. Vi har även "läxa". I morgon ska vi framföra en presentation på 3 min och detta ska filmas. Sitter nu och förbereder men självklart gör jag massa andra saker också... Svårt att koncentrera mig.
Här hemma har det gått jätte bra, självklart har Fredric jobbat på Weras "lära gå sig själv" och två steg av Wera har nu tagits. Säkert blir det tre i morgon. Kan inte fatta att vår lilla tjej kanske kommer börja gå snart.
Hon föll dock ner från våran säng i morse. Hon är så tyst när hon vaknar och Fredric märkte inte att hon försvann. En rejäl duns hördes och sen ett SKRIK!! Jag fick panik och hittade henne på golvet när jag kom inspringandes. Fy vad ledsen hon var och jag fick ont i hjärtat. Nu gick det, peppar peppar väldigt bra.
Nu blir det sängen och jag hoppas att Wera är tyst i natt, hon ligger nämligen välgigt ofta och gör konstiga ljud i sömnen, höga dessutom som stör både mig och Fredric.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar