söndag 26 februari 2012

Härligt kusinhäng

I går efter lunch vinkade jag hej då till familjen och mötte upp Johanna och Karin på stan för shopping. Jag hittade en svart kavaj på HM inför jobbstarten. Sen tog vi en god kaffe på ett ställe som jag glömt namnet på... Har i alla fall blivit omnämnt för godaste kaffet. Ligger på Drottninggatan upp mot Tegnerluden. Efter det var det dags gör lördagsvinet och vad passar inte bättre att gå till mitt favorit ställe -Köttbaren. Gott och som alltid trevlig personal. Efter den trevliga stunden gick vi hem till Karin som bor snuskigt centralt, nästan granne med PUB. Där fick jag bara sätta mig och njuta av mer vin och goda ostar. Vi hade en super mysig kväll med massa skratt, pinsamheter och mer vin. Halv ett somnade vi och det var ett trött litet gäng. Vi hade planer på att gå ut till ngt mysigt ställe men soffan blev för skön:-). För mig var det extra lyx att krypa ner i sängen och veta att jag hade en natt framför mig utan att bli väckt!!! Oj vad skönt jag sov, vaknade först 6:55 men somnade om till kvart i nio. Karin bjöd på nybakade frallor, ägg, kaffe och smoothie till frukost. Halv elva kom jag hem till mina älsklingar som jag saknat. Wera mår inte bra så det tog i mot att vara borta hela natten men det hade gått bra för Fredric. Idag har jag suttit i soffan nästan hela dagen med en sjuk sovandes liten tjej. Hon piggnar till lite då och då men hon är verkligen inte sig själv. Killarna har varit ute och cyklat samt kollat på två hus i Enskede. I morgon måndag och jag vill bara att Wera ska må bättre. Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar