torsdag 2 februari 2012

Wera 1 år forts....

Så här glad blev Wera när hon vaknade upp efter sin sovstund och märkte att hennes kompisar hade kommit för att fira henne.

Fina Felix kom för att fira. 5 1/2 mån


Petra hade köpt fina paket, en djurbok och fina armband.

Nöjd tjej som fick sina egna arband, nu behöver hon inte sno mina...

Ulrika med Oscar, Petra och Felix.


Söta lilla 1 åring i fin klänning från farmor.


Kom hem med två trötta barn efter hämtning på dagis... Utanför dörren stod ett blomster bud och väntade.

Min underbara syster vet vem man ska gratta en dag som denna. Jo mamman!!
-Grattis till 1-årsdagen och till bästa tvåbarnsmamman.
Gissa om jag blev glad!! Tack fina syster.

Jag som hade varit i affären och köpt blommor innan jag sett blombudet. r det -11 men här inne är det vår.
Så nu vet ni hur Wera har blivit firat denna härliga dag. Jag och Petra började även med en frukost på Xoko på Rörstrandsgatan. Fantastiskt gott! Kvällen avslutade vi med Thai hämtmat från Upplandsgatan och ett glas rött vin för att fira.
I morgon är det BVC som gäller för hela familjen, Wera ska få 1 års spruta och Walter ska gå på 4:a årskontroll. Fredric ska ockås följa med så det blir en riktig familjeutflykt. På kvällen kommer Marie och Emelie.
Kram från en stolt tvåbarnsmamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar