måndag 6 februari 2012

Helgen i bilder

Förväntansfull kille som undrar vad det är i paketet från mormor och morfar.

Det är ju en...

egen cykel med trampor!!!


Mormor med en sjuk liten tjej

Vi firade med champange och goda ostar .


Inte allt för pigg 1 åring...

Min fina pappa

Walter fick en fin Mac i lego från farmor och co. Han blev så glad.

Om man fyller ett år ska man självklart få en egen jordgubbstårta!!!

Blåsa ut ljuset fick storebror göra, här myser Wera i farmors knä.


Wera är fortfarande hängig och vaknade upp med feber även i morse. Var förbi närakuten på Sabbatsberg i går där dom tog sänkan och lyssnade på lungorna. Hon har ett virus men det lät ok i lugorna.
Idag är min mamma här och gör mig sällskap, just nu stryker hon all vår tvätt, Wera sover i soffan för 2:a gången idag. Mamma ska hämta Walter från dagis. Vi ska även planera våran Sälen resa. Vi åker upp dit i helgen och mamma och pappa följer med första dagarna sen kommer fam Wigh upp och gör oss sällskap veckan ut. Ska bli så mysigt med semester med hela familjen. Kollade just upp skidskola till Walter och tyvärr var det fullbokat....
Solen skiner i Stockholm och det är -6. I morse var det -11...
Hittade bra underställ både till Walter och Wera i går från XXL i Bromma.
Hoppas Wera blir bättre för tanken är att jag ska in till jobbet i morgon på planeringsdag och jag ser verkligen fram i mot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar