fredag 24 februari 2012

Sjukling

Feber i natt på Wera men efter en Alvedon sov hon hela natten till kl sju. Hon är fortfarande pigg och äter bra så jag hoppas det inte blir lika jobbig dagar som det var för 2 veckor sedan.
Walter är på dagis och han älskar att var där just nu och vill inte gå hem när jag hämtar honom. Vi funderar faktiskt på att ändra hans tider när Fredric tar över i April. Låta honom gå 9-16 och ledig fredag.
Hade tanke på att W skulle få vara hemma idag men eftersom syskonen bråkar en hel del just nu blir det inte roligt för någon av oss. Blir tokig på att höra mig själv säga, -Nej Walter gör inte så.
Idag ska jag och Fredric byta bank, från SEB till Handelsbanken. Vi fick bättre ränta. Så Fredric kommer hem tidigare och är även med när vi ska hämta Walter. Vi ska överraska och ha med hans cykel. Premiär att cykla utomhus. Nu måste våren vara här och vi vill inte ha ngn mer snö!!!
Har även hus-tankar men det tar jag en annan dag....





Söt är hon faktiskt om jag får säga det själv!!
Ha en bra fredag.

1 kommentar: