söndag 5 december 2010

2:a advent hos oss..

Fy vilken fantastisk tråkig dag. Vi som hade planer på NK och besöka tomten och åka lite pulka.Men icke. Walter vaknade kl 5:30 i morse och det är INTE likt honom. Han ville bara upp och ligga i soffan och titta på TV. Sen ville han ha vatten och mer vatten... nej inte igen tänkte jag. Men mycket riktigt vid halv åtta fick vi springa in till badrummet och han krätes igen. Jag som trodde allt var klart nu eftersom han var så bra och pigg igår. Men efter det har han inte kräkts ngt mer. Druckit mycket vatten så vi har hela tiden trott att det ska komma mer. Nu har han snart sovit i 2 tim och jag håller tummarna att han vaknar upp frisk.
Själv roar mig i soffan med att spela Angry Birds på min mobil som har bilvit hela familjens roligaste spel just nu.
Hoppas ni alla andra får en härlig 2:a advent.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar