måndag 6 december 2010

Måndag och hemma

Jag och Walter är hemma idag också, det ska ju ta 48 tim innan man får gå till dagis sen sista kräkningen. Men i natt blev Walter så hostig så ännu mer lägligt för honom att bara stanna hemma och ta det lugnt. Walter vaknade idag igen 5:15 och jag tänkte vad är detta, men idag av hostan. Han ville lägga sig i soffan och kolla TV men innan vi änns startat TV:n så hade han redan somnat och jag gjorde honom sällskap under täcket. Vi vaknade kl åtta nästa gång av en fundersam Fredric som undrade varför vi sov i soffan:-).

Idag har det i alla fall varit en bättre dag, Walter så mycket piggare och jag som också kände av magsmärtor och extremt hängig igår kände mig väldigt pigg.
Eftersom W varit inne i 3 dagar tog vi oss i kragen och gick ut och åkte pulka. Walter som annars älskar att vara inne, men idag var han helt till sig att äntligen få komma ut. Vi gjorde Vasaparken, gungade jätte länge och sen åkte både han och jag i pulkabackan, my good höll knappt på att komma upp från pulkan med min mage. Men roligta hade vi jag och min underbara Walter. Han pratar väldigt mycket om Wera nu och allt han ska lära henne och så ska hon få gunga med honom i sommar. Jag blir rörd bara av tanken.

Nu njuter jag extremt mycket framför TV:n där Sex in the city 2 visas medans W sover. Jag kan nog inte känna mig mer oglammig när jag ser denna film. Snygga kläder, coola NY, lyxiga resor och goda drinkar!!! Snart så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar