tisdag 28 december 2010

Hemma igen

Igår kom vi hem efter en lugn och skön julhelg i Skattkärr. Det var fler som hade tänk som oss och åkte hem på måndagen. För vi var inte ensamma ute på vägarna direkt.
3 tim åkandes med bil är perfekt med barn och vi har samma avstånd till både Karlstad och Tällberg. Walter sover mellan 2 - 21/2 tim och då är det inte långt kvar och resan går smidigt och bra utan gnäll.
Idag har jag och W haft en mysig förmiddag med brödbak, nu börjar jag fylla frysen.... Idag blev det goda sirapslimpor. Han tycker verkligen det är så kul att baka och hälla i alla ingridienser. Sen går även Mamma Mu filmen varm här hemma. En annan rolig lek som W tycker om just nu är att leka bebis. Han klättrar upp och lägger sig i vaggan som Wera ska sova i och pratat som en bebis.... vet inte om jag tycker det är så roligt men jag låter han hålla på för det är väll ngn period nu eftersom han förstår att det ska komma en bebis in i hemmet snart.
I kväll får vi middagsgäster och det ska bjudas på entrecote och palsternackspuré och gino till efterrätt. Nu ska jag njuta och lägga mig i soffan medans W sover.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar