måndag 20 december 2010

Min första lediga dag

Vaknade upp vid halv nio i morse och kände ett lugn sprida sig. Jag och Walter har jullov och vi kan göra exakt vad vi vill. Som tur är vi ganska lika och gillar att vara hemma och mysa. Så vi bakade först en saffranskaka sen fortsatte han att baka "munkar" på sitt lilla kladdiga sätt. Mjöl och vatten låg lite överallt i både kök och badrum men eftersom han hade så roligt fick han hålla på bäst han ville. Det finns ju som tur dammsugare och trasa:-).
Till lunch kom Loppan över och vi fick en mysig pratstund och hon hade med sig fina paket till Walter.

Vet inte om jag sagt det men jag är så lycklig för min bästa vän Loppan är gravid och vi ska få barn samma år. Helt fantastiskt, jag ligger bara 3 mån före. Förstå vad vi kommer kunna hänga tillsammans med våra små bebbar.
I morgon ska jag till barnmorskan och det är alltid lika kul att gå dit och kolla och lyssna på hjärtat.
Kram F

1 kommentar:

  1. Vilken mysig blogg du har Frida!
    Har aldrig varit inne förut och det här blir nog inte sista gången.
    Tack för i lördags! God jul o gott nytt år men framförallt stort lycka till med lilla Wera i magen!
    Kram KaisaK

    SvaraRadera