lördag 25 december 2010

Julen i Karlstad

Juldagen en av dom bästa dagarna under julen tycker jag, ingen hets och inga måsten. Bara vara och ligga kvar länge i sängen och äta långfrukost samt "leka" med sina paket.
Men julen har verkligen fått en helt annas betydelse sen man fick barn och det blir ju som sagt bara roligare och roligare ju äldre dom blir. Att få se Walters ögon när han får öppna paketen och se innehållet gör mig så glad. Han var så lycklig igår och blev väldigt glad när tomten kom. Jag trodde han skulle bli rädd men icke, med tanke på hans mamma rädsla för tomten....
Vi hade i alla fall en härlig och kall julafton i Skattkärr. Det var länge sen jag såg så många paket under granen. Även om Walters pakethög var störst fick även jag fina julklappar. Allt från böcker, fint smyckeskrin, Body Shop produkter, coolt bokstöd som en elefant och fina saker till Wera

Lite bilder från julafton, det blev tyvär ringen bra familjebild då Walter inte är så pigg att vara med på bild, eller på denna bild är det nog jag som förstör själva bilden....


Hoppas ni haft en härlig jul, nu är det 1 vecka kvar till 1:a januari och jag hoppas Wera håller sig inne i sin lilla SPA bubbla tills dess.
Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar