torsdag 30 december 2010

Planering

Ja om vi hade en effektiv dag igår så är det tvärtom mot idag. Walter somnadei soffan vid kvart över elva och han sover fortfarande!!! 3 tim nu.... Snacka om trött kille som var tvungen att ta igen förlorad morgonsömn. Jag har tyvärr inte kommit till ro att sova så jag kommer nog bli jätte trött i kväll i stället.
Men i stället har jag planerat och skrivit listor. Bla vad som behövs köpas inför Weras ankomst och lite matlistor inför nyår i morgon. Hade som mål att gå till Bonti idag införskaffa lite saker men nu hoppar jag nog det och tar det i morgon i stället då F är hemma och jag kan gå dit i lugn och ro. Vi springer över till Petra och Sixten sen i stället på lite fika, mycket mysigare.

Jag har nu bestämt mig i alla fall för att köpa en syskonvagn på Blocket, Walter älskar att åka vagn och sover fortfarande om dagarna så jag vill inte stå här själv en dag och inte kunna gå ut och bara låta W stå på en bräda. Har först varit i mot att köpa en vagn men nu när jag väl bestämt mig känns det som ett bra beslut och jag kollar blocket hela tiden. Hojta gärna till om ni vet ngn som ska sälja.
I morgon är det nyårsafton och vi ska fira ihop med Loppan, Linus, Åsa och Magnus. Jag ska fixa skagenröra och potatisgratäng. Sen blir det oxfilé och Loppans goda sås. Kommer bli en lugn kväll och jag får ens se om jag orkar vara vaken till kl 12.
Nu vaknade Walter.
Kram från oss

1 kommentar:

  1. Kram och gott nytt år! Vad är du sugen på för vagn? Jag är ju en obotlig vagnnörd (utan barn), och har varit i typ tjugo år så jag blir nyfiken.

    Kram
    M

    SvaraRadera