söndag 19 december 2010

Vinter och snö

När ska det sluta komma mer snö undrar jag. Vi har så extremt mycket snö i Stockholm och idag har det vräkt ner massor av snö hela dagen. Igår var vi inne hela dagen och det var så fantastiskt skönt men idag klädde vi på oss och åkte pulka på våran fantastiska gård. Lyx att bara gå ut genom förren och så har Walter allt på så nära håll. Jag är inte så rörlig direkt så det blev mest stå och titta. Sen åt vi lunch nere vid Odenplan. Igår var vi på julmiddag med vår vänner, inte så mycket julbord direkt utan vi hade valt att göra lyxig "vanlig" middag i stället. Jag stod för jordärtskockspure samt murkelsåsen, C & F hade fixar urgod oxfilé till det. Sen hade Emma och Robban gjort god efterrätt.
Walter var hemma hos Mia, Krille och Douglas och hade super roligt. Vi hämtade upp honom vid elva och då var han fortfarande vaken, riktig nattuggla. Så hela familjen somnade kl halv tolv och sov till halv tio i morse. Fantastiskt skönt!!!
Idag njuter jag av att det är söndag för i morgon börjar min föräldrarledighet på 15 månader...
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar