tisdag 7 december 2010

När ska detta sluta

Jag vågar knappt skriva här på bloggen att Walter blivit bättre för bara några timmare efter mitt inlägg igår blev Walter sämre och fick jätte hög feber. Jag blir så påverkad när han är sjuk och blir alldeles låg. Vi fick tvinga i honom Panodil och efter det somnade han och natten har varit ok, hämtade över honom vid halv två och brevis mamma och pappasover verkligen Walter som bäst. Vi två sov till halv nio så det var väldigt skönt. Men idag ska jag åka in till jobbet vid lunch och det ska bli skönt att få sätta sig i bilen, spela hög musik och sen träffa mina härliga kollegor och bara tt få byta miljö. För nu är jag TRÖTT på att det är en sjukstuga hemma hos oss.

Mycket pysslande blir det just nu när vi är hemma och sjuka. Walter älskar att lägga ord pussel och att lära sig nya bokstäver, så kul. Sen att bygga lego coh stora garage till sina bilar. Han är så duktig på att göra historier och kan sitta hur länge som helst och leka och prata med alla sina bilar. Min underbara mamma ringde i morse och erbjöd sig att komma ner till Sthlm i morgon och hjälpa oss med Walter så både jag och F kan jobba. Uppskattar det enormt och Walter blev jätte glad. Tack mamma!!!
Snart ska jag ta mig ur dessa hemma kläder och få piffa till mig lite inför jobbet, ska bli väldigt härligt.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar