torsdag 17 februari 2011

Dagens Wera


Lilla Wera har nu hunnit bli 2 veckor gammal, 4 kg samt 55 cm lång. Har grädde i brösten även denna gång... Har även insett att det är fantastiskt kul att ha en liten tjej. Var inte så till mig över att det var en tjej i magen - det är väll ingen skillnad på att få en kille tänkte jag och alla runt omkring mig var mer till sig än vad jag var. Men just nu känner jag mig så lycklig att vi har två fina barn och att vi får uppleva både hur det är att ha en kille och en tjej. Helt fantastiskt!!Walter är helt fantastisk mot sin lillasyster och det gör mig helt varm. Han kommer ta hand om sin lillasyster så bra.
Med mig är det bara bra, äter fortfarande pencelin men känner mig som en ny människa.
Ska strax packa ner Wera i vagnen för en promenad.
Ha en härlig torsdag!
Kram


1 kommentar:

  1. Så FINA bilder! Hon är så ljuvligt söt och jag förstår att det är roligt att uppleva det tjejiga också. Tror nog allt jag kommer att ge till Wera blir rosa : )
    Just nu: Bille sover inne hos mormor och det dags för långfrukost.
    Vi ses i övermorgon.
    /A

    SvaraRadera