söndag 27 februari 2011

Familje helg

Är så glad och lycklig över denna helg. Vi började fredagen med att fira min farmor som fyllde 85 år. Walter var ledig från dagis så jag tog båda barnen med bussen till farmor. Båda barnen sov när vi kom fram så jag och farmor fick en mysig stund ihop med lite vitt vin. Sen kom resten av familjen från Tällberg. Mamma, pappa, Anna, Abbe och Bille. Abbe och Walter blev så glada att se varandra igen och det blev fullt pådrag.
I lördags mötte killarna upp varandra och gick på Junibacken med Abbe och Walter. Jag var glad att jag inte behövde åka dit för det hade varit så mycket folk.
Jag hängde hemma med mamma och pappa i stället och bakade bullar, så nu är frysen fylld igen.
På eftermiddagen åkte jag och Wera över och grattade Loppan som fyllt år, där bjöds det på massa gott.
På kvällen var hela vår lägenhet fylld av min underbara familj. Alla var samlade, hel fam Lindén och mamma och pappa. Mysigt att alla fyra kusinerna (Abbe, Walter, Bille och Wera) var samlade också. Inte ofta vi ses såhär så jag njöt hela kvällen. Vi beställde hem indisk mat, drack rödvin, goda ostar och Abbe och Walter lekte och var högljudda, men det var så härligt att se dom leka så bra. Tyvärr glömde jag bort att ta kort denna kväll.... Önskar verkligen att vi kunde göra såhär oftare. Men när det väl sker njuter jag och vi har så myigt tillsammans.
Tack min familj för en härlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar