söndag 27 februari 2011

Shopping

Idag har vi haft en skön söndag. Vi vaknade vid åtta och då låg vi kvar i sängen ett bra tag innan jag blev för hungrig och fick gå upp och fixa frukost. Älskar när vi bara kan ta det lugnt och vi är ganska bra på det under helgerna. Det är inte vanligt att vi kommer ut genom dörren innan tolv.
Idag tog jag med mig båda barnen och mötte upp min mamma i Västtermalmsgallerian. Shopping stod på schemat. Min garderob gapar nämligen tom och är extremt tråkig just nu. Jag har ju en del gravidkilon kvar så jag kommer inte i alla kläder, så det är verkligen en tråkig mellanperiod juat nu. Men efter två timmar gick jag hem med två kassar fyllda av nya kläder som jag är väldigt nöjd med.
I morgon är det måndag och jag har längtat så efter just denna måndag. Jag ska äntligen få gå till Emma och fixa mitt hår, det är mörkt, hemskt och fult. Fredric är ledig så han ska ta Wera under tiden sen ska vi äta lunch ihop och göra lite mer shopping. Lyxig måndag.

Kram och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar