fredag 4 februari 2011

Wera 110202

Nu är vi äntligen hemma och det känns så skönt att komma hem till fredag och helg.
Just nu lite trött, inväntar Walter som strax kommer från dagis, åhh vad jag lä'ngtar efter honom, även om han har varit och hälsat på oss varje dag på BB. Wera sover i sin säng efter att mjölken äntligen sattes igång idag, lycka för både mor och dotter. Då hon ÄLSKAR att ligga vid bröstet och blir så arg när det inte kommer ngt, hungrig liten tjej. Här kommer lite bilder, lovar att berätta mer om vad som hände natten den 2:a feb då våran lilla tjej bestämde sig för att komma ut.
Hon är väldigt lik Walter fast i flickformat. Nu ska vi njuta av fredagsmys. I morgon åker min mamma hem till Tällberg efter 4 veckor här i Sthlm. Nu är väntan på Wera över, nu är hon ÄNTLIGEN här!!!
Kram och trevlig helg.





3 kommentarer:

  1. Hej Frida!
    Grattis till miraklet, hon är underbart söt! Äntligen är lilla Wera ute. Din mamma och Walter kom upp och berättade i onsdags, det var en stolt Walter som talade om att han nu var storebror. "Mamma är på sjukhuset, Wera kunde inte komma hemma" sa han. Sötnos! Jag och mamma är nu i Danmark och inspireras till max! Må så gott och var rädda om varandra!

    Kram
    M (mamma hälsar så gott)

    SvaraRadera
  2. Älskade Wera, du är så mycket tjej och så himlans söt! Jag längtar att få gosa min kind mot din kind. Är så stolt över din starka duktiga och positiva mamma. Vi ses om en vecka.
    Älskar om er.
    /moster

    SvaraRadera
  3. Nu gjorde jag som du och läste jag detta inlägg igen och fällde också en liten tår. Så liten, så söt och så SNABB!

    Snart två år sedan....
    Puss från moster!

    SvaraRadera