tisdag 1 februari 2011

Februari

Trodde ALDRIG jag skulle sitta här med min stora mage i februari månad. Lilla Wera vad håller du på med, jag måste göda henne för bra där inne med godasaker.
Jag har noll inspiration till att skriva just nu i bloggen för det händer inte så mycket i mitt liv och när man går och väntar såhär som jag gjort nu blir man lätt nere. Igår var en skit måndag rent ut sagt var bara trött och extremt hormonig. Walter var ledig från dagis men han roade sig med mormor och mordar nästan hela dagen. Sen när Fredric kom hem lekte dom massor på gården coh spelade fotboll i snön. Jag vill också springa runt och leka med W men det går inte just nu. Vi har våra mysstunder i sängen i stället framför Lilla Spöket Laban.

Idag har jag haft en mysig lunch med Lopppan på Brunkan som förgyllde dagen. Har sovit dåligt i natt då jag haft massa förvärkar, så efter att killarna gått till dagis och jobb somnade jag om till halv elva. LYX!! Min mamma är fortfarande kvar, vi är inne på 4:e veckan nu, helt otroligt men hon stöttar mig och allt går så bra mellan oss. Det är skönt att dom har sin lgh på Söder så hon får komma bort ett tag. Nu ska vi rullta ner till dagis och hämta lill-korven.
Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar