måndag 28 februari 2011

Dagens Wera

Wera ligger och sover i soffan. Hon är en tjej som gärna vill ligga i famnen och sover bäst där. Men nu har hon somnat efter mycket vakentid under förmiddagen. Jag ska passa på att göra lite lunch, blir nog omelett. Sen en promenad till Västermalmsgallerian då jag måste byta lite kläder som jag köpte igår.
Måndagen blev inte riktigt så som jag hade tänkt mig, min vän Emma blev sjuk så min klipptid blev ombokad till nästa tisdag. Så Fredric passade på att åka till jobbet efteroms han inte behövde ta Wera. Krya på dig Emma!!
Idag blir det fullt hus här hemma efter dagis då Julia, Nadia och Olivia samt Mia och Douglas ska följa med hem. Vi hoppas på att barnen kan underhålla sig själva så vi vuxna får prata lite med varandra i alla fall:-).
Hoppas ni har en bra måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar