måndag 21 februari 2011

Just nu


Jag och Wera myser i soffan. Jag med en kopp kaffe och Wera spanar in våran stora NY tavla som vi har bakom soffan, den och dom svartvita kuddarna är väldigt roliga att titta på just nu. Det är mysigt att bara hon och jag får hänga lite med varandra. Lämningen av Walter gick sådär, först jätte glad och jag busade med alla hans kompisar sen när vi kommer till hej då delen då blev han jätte ledsen, han är så lik mig att det gör ont i hjärtat. Han har inte varit ledsen på jätte länge nu men det går som sagt upp och ner hela tiden.
Idag har vi inga planer utan det blir lugt, i morgon blir det ett annat schema med möte på jobbet och luch med mina kolegor, ska bli kul att komma in till jobbet. Har inte varit där sen den 17:e december....
Ha en härlig måndag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar