lördag 29 januari 2011

29:e januari

I dag är det dagen D då Wera egentligen ska komma enligt ultraljudet. Hmm ja än sålänge är det lugnt. Det är i alla fall väldigt mysigt med lördag och mina killar är hemma. I morse gick jag och Walter upp som vi oftast gör och Fredric får ligga kvar..... Vi bakade scones och gjorde en god och lång lördagsfrukost. Sen frågade vi Walter om han ville åka och bada eller till Andys lekland. Andys vann överlägset så nu har han hoppat runt här i snart en timme och sagt -Walter ska till Andys, Walter ska till Andys. Nu fick han äntligen åka i väg med pappa Fredric och han var SÅ glad och lycklig. Sen är han så gullig och tittar på mig -Mamma du ska stanna hemma va? och ta det lugnt och vila. Han är så förstående utan att jag sagt eller behöver förklara.

Min dag vet jag inte hur den ser ut, jag fick ju som sagt inte ha mina killar hemma så länge. Är ganska trött på att bara vara hemma och plocka, tvätta, bädda sängen och plocka lite till. Men mina krafter att göra massa annat tar tyvärr slut och jag är så stor att magen bara är i vägen. Less och lite halv deppig är orden idag. Men alla vänner och familj är så gulliga och peppar mig, för hon kommer ju faktiskt komma en vacker dag även om det inte känns så just nu.
Storebror längtar efter dig Wera och säger varje dag - Wera kom ut nu!! Jag älskar Wera. SÅ gulligt och fint. Här puss på magen för att visa sin kärlek.
Hoppas ni får en härlig lördag.

2 kommentarer:

  1. Du är så tapper Frida! Men du vet, fint folk kommer alltid sent.

    Kram
    M

    SvaraRadera
  2. Åh gumman, vad spännande det ska bli att träffa lilla Wera! Det blev inget sms i Thailand den här gången, jag gick och hoppades varje dag.
    Puss på er alla!

    SvaraRadera