torsdag 13 januari 2011

Status från denna torsdag

Jag vilar och tar det så lungt just nu. Hade inte klart dessa dagar utan min mamma som fixar så mycket här hemma. Middagar, lunch, hjälper mig med Walter ja hon gör det mesta. TACK!!! Idag står bakning på schemat så nu är hon uppe och handlar allt till det. Ska försöka förbereda så mycket som möjligt till Walters födelsedag.
Inatt trodde jag eller rättare sagt hoppades att det skulle sättas igång. Hade små molande värkar mellan 2-4, sen sov jag till kl 5 då det satte igång igen. Men sen inget mer... :-(. Det gjorde inte jätte ont men jag kände att magen jobbade och att det kom och gick hela tiden. Viskade till Fredric att jag hade lite molande värkar, hans svar var - Har du lite värk? Sen somnade han om så fint...Haha vilken hjälp och stöttning jag fick där. Han var nog inte helt vaken. Men i morse var han fullt medveten om vad som hade hänt och frågade hur jag mådde.

Nu har det inte känts ngt mer så vi får se hur det utvecklar sig.
I eftermiddag är det tänkt att jag ska ha "utvecklingssamtal" på dagis ang Walter. Tycker alltid det är roligt att höra hur min älskling har det på dagis.
Nu blir det omelett till lunch sen ska vi sätta igång och baka.

Kram från gravidbubblan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar