torsdag 27 januari 2011

Roliga påsar

Idag var jag hos min barnmorska på morgonen (mitt sista hoppas jag på). Allt såg bra ut och trycket låg på 135/90. Hon klämde massa på magen och jag tänkte kläm på nu så att hon blir arg och vill komma ut. Hon gissade på att hon väger runt 3600, oj tänkte jag. Stort i jämförelse med Walter som bara vägde 3035. Innan jag gick därifrån fick jag två härliga påsar från Libro och babybag.se. Kommer ihåg att jag fick liknande till Walter men inte att det var såå mycket saker.Allt detta fick man och det var väldigt roligt att få plocka upp. Nu har jag städat hela lägenheten och min mamma har fixat jätte fint i köket och skurat hela kylskåpet. Nu blir det lunch på Brunkan och en titt in till Matilda - Classic Living som fått in massa nya vårnyheter.
Solen skiner och det är en kall coh härlig dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar