söndag 9 januari 2011

Middag på B.A.R

I sommras var vi på Calles och Saras bröllop i Karlstad och som present från oss fick dom en middag ute på stan tillsammansmed oss. Denna middag skulle egentligen blivit av i dec men då blev Walter sjuk. Så igår var det dags för en god middag på B.A.R. Kan verkligen rekomendera den restaurangen. Super god mat och jätte bra service. Jag var först lite tveksam om jag skulle orka med en kväll ute men det gick bra och vi kom faktiskt hem redan kl tio. Sen har vi sovit bra i natt, jag varknar som alltid massa gånger men lyckas somna om och idag sov vi till kvart i tio.... Idag skiner solen och det är + grader i Stockholm. Men jag vetitne om jag orkar mig ut ngt idag. tar det som det kommer. I morgonkommer min mamma ner hit och är stand by tills Wera kommer.
Här en bild på mig innan middagen igår i v.39.

Ha en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar