tisdag 18 januari 2011

Tisdag

Ingen bebis och jag blir tokig. Har haft småvärkar nästan hela natten och sovit super dåligt. Var helt säker på att få åka in i natt men icke. Tydligen är det vanligt att ha mycket förvärkar med barn nr 2 men nu tycker jag att jag haft det tillräckligt. Ja dagen är ju inte slut än så vi frå se vad som händer.
Var hos min barnmorska igår och mitt blodtryck var inte det bästa 145/95, så hon ringde och rådfrågade med förlossningen om jag skulle få åka in eller ej. Men eftersom jag kände mig ok i övrigt blev jag hemskickad och VILA. Så igår sov jag och bara tog det lugnt. Ska tillbaks även idag och kolla. Så nu har dom stenkoll på mig....

Nu njuta av en kopp kaffe med min underbara mamma som hjälper mig med alllt just nu.
Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Håll ut Frida, snart har du lilla Miraklet i din famn.

    Stor styrkekram
    M

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att detta blogguppehåll beror på något betydligt roligare än att du är trött och inte orkar skriva!

    Kram
    M

    SvaraRadera