måndag 10 januari 2011

Syskonvagn

Äntligen var det våran tur att kamma hem en Urban jungel syskonvagn på Blocket. Alla vagnar som jag ringt på har gått direkt. Men idag hade jag tur. SMS:ade till en kille som lagt ut en svart -06:a för 2900:- ink liggdel. ca 100 st hade hört av sig men det var vi som köpte den, sjukt nöjd!! Så Fredric fick både åka ut till Lidingö och hämta vagnen samt en ståbräda ute på Gärdet. Vagnen var helt ok och liggdelen jätte fin. Så jag tror vi gjorde ett bra köp, särskilt när jag inte vet hur mycket vi kommer att använda den så känns det bra att den inte var så dyr.Så idag har det varit en bra måndag och jätte mysigt att min mamma är i Sthlm.

1 kommentar:

  1. Well done Frida! Tror det ar en jattebra ide' med syskonvagn.
    Vi ar hemma lordag till tisdag. Vill sa himla garna ses men jag tror inte att vi hinner med - vi har mina svarforsldrar med oss (de andra paret denna gang) - men jag hor saklart av mig om det skulle funka sa kan vi se om du/ni kan. Vore sa kul att fa kanna pa Stora Magen en gang till :)
    Kram Kram!

    SvaraRadera