onsdag 26 januari 2011

Rutiner...

Förmiddagarna börjar se väldigt likadana ut just nu. Vaknar allt mellan 7 och 8 på morgonen, välling i soffan till Walter, frukost till mig och F. Klär på en Walter som helst vill leka med sina bilar i stället för att klä på sig men sen blir det ett glatt avsked -hej då mamma vi ses sen. Han har så roligt på dagis just nu och det är så härligt.
När killarna gått, plockar jag, bäddar, hänger eller viker tvätt. Mår som bäst när det är fint i lägenheten. Sen blir det soffhäng med min kopp kaffe och morgonens koll på bloggar och MSN samt avstämning med min syster yster. Fattar inte att tiden går så fort och ändå inte göra ngt.

Dom senaste dagarna har jag haft ngt inbokat men idag ska jag faktiskt bara vara hemma och fixa med foton och passa på att vila. Ska bli så skönt.

Hoppas ni får en härlig onsdag. Idag skiner solen i Stockholm och det är så fint.
Kram Frida

1 kommentar:

  1. Hej Frida!
    Kul att du gillar bilderna, förstod att det var i detta stuk du tänkte dig. Det har inte kommit såå mycket nytt än men du är självklart välkommen upp för en titt. Sätt dig i soffan du så ska kan jag ha visning. Ta med mammsen, jag har halvapriset på alla kläder just nu.

    Kram
    M

    SvaraRadera