torsdag 20 januari 2011

Ut och gå!!!

Matilda ledsen att göra dig besviken men min frånvaro från bloggen är just nu att jag är less och orkar inte skriva. Orkar knappt prata i telefonen. Ingen bebis med andra ord. Fattar inte att alla dessa värkar som jag har om nätterna inte ska göra så att det sätter igång.
Men nu har fler sagt till mig att gå ut och GÅ!!! Så nu tar jag med mig min mamma ut på en promenad och vi har små del mål och då är det alltid roligare. Bla presenter till Walter som faktiskt fyller år om 4 dagar. Skulle ju vara extremt lustigt om hon kom samma dag som sin storebror.
Hoppas ni får en bra torsdag nu på med mössa och ut och gå i det kalla vädret.
Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Ut och gå, drick champagne alt lätt öl (jag skulle valt champagne), ta en sväng i trappan, diska, städa, massa ricinolja, kukilura, ät stark mat...Pju nu kommer jag inte på mer!

    Ta det lugnt vännen, tänk på dina värden, lillan kommer snart det är en sak som är säker!

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  2. Fy attan! Köp annanas och lite champagne och så hoppas vi på det bästa. Det var kul att se dig en stund iaf.

    Stor kram

    SvaraRadera