onsdag 12 januari 2011

Onsdag

Jag och Walter sitter vid köksbordet och vi har just ätit frukost, vi inväntar min mamma som kommer snart med gott bröd från bageriet och till det en kopp kaffe!!! Livet är härligt. Idag är Walter ledig, vi ska till ögonläkaren mitt på dagen då få får han vara hemma med oss i stället, gissa om det var uppskattat:-). Det är mycket BVC och läkare besök just nu. Igår 3 års kontroll och det gick hur bra som helst. Walter älskade att vara där han fick spela boll med Anna-Marit, kolla på kort, rita, väga sig ja bara massa roliga saker. Fick så mycket berömm för våran fina son, alltid lite roligt. Idag är det som sagt ögonläkaren och nästa vecka tandläkaren.

Igår på dagen mötte jag upp mina mammakompisar Jeanette och Pernilla på en mysig lunch på Kaffeverket. Myisgt att börja träffas lite mer igen nu när alla är inne på andra barnet och mammalediga. Jeanettes lilla Ella är bara 3 månader.
Det blev en hel del promenerande för mig fram och tillbaks igår och när vi gick hem från BVC var det som att ngn smällde till i ljumsken. Fick så j..la ont och kunde bara sitta i soffan. Mamma fixade middagen som tur var och sen var det bara sängen som gällde för mig. Kunde knappt gå utan Fredric fick stötta mig in i sängen, hemskt. Men i natt när jag var uppe på toaletten hade det släppt som tur var, men idag blir det bussen fram och tillbaks till ögonläkaren och sen vila. Kan bara inte Wera fatta att hon ska komma ut, vi vill ju träffa henne nu!!!
Kram och hoppas ni får en bra onsdag.

1 kommentar:

  1. Ja det hade ju passat bra med någon ljuspunkt denna gråa slaskiga dag! Kom igen Wera!

    Kram
    M

    SvaraRadera