torsdag 10 mars 2011

Fina vänner

Förra veckan följde Nadia, Olivia och Douglas med hem till oss efter dagis. Julia och Mia var också med såklart. Hittade så fin bild på Nadia o Walter som jag måste visa. Tycker det är så härligt att dom kännt varandra sen dom var 8 veckor gammla.Douglas som älskar att leka i Walters rum gjorde det ordentligt denna gång. Man hörde knappt ett ljud av honom denna eftermiddag utan han lekte på helt själv med alla roliga saker. Det är så mysigt när kompisar till Walter följer med hem och dom kan leka i ngn timme. Så får även jag umgås och träffa mina kompisar sammtidigt. Hinner ju tyvärr inte träffa allt för många vänner just nu då det är fullt upp med barn och bebisar och kräks på kläder... Så att få besök här hemma är rena lyxen.

Idag mår Walter bättre och han och mormor har spelat alla spel + lagt alla pussel som W har här hemma. Jag har varit på BVC med Wera + träffar en läkare som lyssnat på hennes lungor då hon hostar och är förkyld. Men allt var ok och inget RS.
Nu sover Walter och jag och Wera myser i soffan. Har just vinkat hej då åt mamma också. Det är alltid så mysigt när hon är här och hälsar på.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar