onsdag 9 mars 2011

Sjukstuga

Igår råkade jag säga till min vän Catherine att jag är så glad att Walter är frisk och mår bra. Det skulle jag inte gjort, efter hämtning på dagis och lek i Vasaparken en timme tillsammans med min mamma kom vi hem och 10 min efter totalkräktes han i soffan. Han hade sagt att han mådde illa så jag hade tagit fram en handduk som tur var. Sen fortsatte detta ända fram tills i natt. Han är väldigt duktig och springer till toaletten varje gång, men han blir så ledsen och får ta i såå det gör ont i mitt hjärta när jag ser hur jobbigt han hade det. I morse när vi vaknade var vi ganska trötta då vi har fått hoppa fram och tillbaks i olika sängar i natt. Nu sover Walter och har gjort i snart tre timmar så jag hoppas han vaknar upp med ny energi och kankse är lite hungrig. För han har verkligen varit såå låg idag. 9 barn är hemma och sjuka på dagis varav 5 har kräksjukan. Vitpeppar och handsprit kör vi med just nu så jag hoppas vi klarar oss. Stolt mormor kör stora vagnen med sina barnban.Walter i vasaparken innan han blev dålig igår.
Trött liten Wera som bara växer och växer.Walter och mormor han lägga Blixten pusslet 3 ggr innan Walter började kräkas....
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar