fredag 25 mars 2011

Fredagsmys

Vilken mysig fredag jag haft idag. Jag älskar att Fredric tar ut sina pappadagar på fredagar nu ett tag framöver, helgerna blir så mycket längre och det är så lyxigt att ha en lång morgon även en fredag. Jag är ju en sådan som älskar morgonen och särskilt frukostar så det blev frallor från Brunkeberg och massa kaffe. Sen hade jag inbokad lunch med min nya chef så jag piffade till mig och det fick bli höga boots dagen till ära. Wera fick också följa med på lunchen och hon sov sig igenom hela lunchen. Kul att prata lite jobb och komma in i det snacket igen.

Efter det mötte jag upp mamma som kommit ner från Tällberg. Så mysigt att träffa mamma, vi handlade god fredagsmat på ICA och sen fick det bli massa shopping i västermalmsgallerian. Unnade mig en rosa Odd Molly kofta som jag spanat på ett tag, samt kläder från HM. Är ju inte helt bekväm i min kropp ännu så man blir så deppig när man hittar massa snygga kläder som jag vet skulle suttit snyggt om jag hade min vanliga kropp men nu sitter det INTE bra. Men men det har bara gått 7 veckor.

Nu har vi ätit goda våfflor till förrätt med stenbitsrom och creme fraich och sen räkor efter det samt gott vin och massa ostar. Fantastiskt gott!!!
Syskonen myser. Wera sover nu men storebror lär vara vaken ett tag till då han sov väldigt sent mitt på dagen idag....
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar