måndag 14 mars 2011

Ny vecka

Alla är piggare och mår bra idag så Fredric är på jobbet och Walter är på dagis. Även om han har hosta så var han alldeles för pigg för att vara hemma. Men det var en ganska ledsen kille som jag lämnade på dagis, men jag sa till Nadia att hon skulle ta han om honom. 4 barn hade varit på dagis i fredags alla andra var sjuka. Men nu var det fullt med barn på gården.

Jag och Wera tog en kort promenad efter lämningen men vädret kändes otroligt tråkigt så vi gick hem och gjorde en stor sats musli i stället. Hon gillar att sitta på mammas mage. Hon är så nyfiken och ska ha koll på allt. Kommer ihåg när jag satte Walter där i början, han somnade direkt men inte Wera.
Walter gillar att få ha sin lillasyster nära. Så idag ville han ha morgonmys i soffan.
I kväll ska jag ut och äta middag med mitt jobb och lämna båda barnen hemma hos Fredric.
Ha en bra måndag.
Kram

1 kommentar:

  1. Härligt att ni är bättre! Hoppas att du får en mysig dag och trevlig kväll.

    Kram

    SvaraRadera