söndag 13 mars 2011

Sunko

Just nu känner jag mig så sunkig. Det har inte hänt mycket här hemma dom sista dagarna. Jo igår lyckades vi ta oss i väg på en utflykt till Nyckelviken i Nacka. Vi grillade korv och tittade på djur. Fast vi märkte att Walter inte orkade allt för mycket. Han har fått sådan hosta och är förkyld. När vi kom hem började jag frysa och var bara tvungen att krypa ner under täcket. Vaknade och hade 38.2... Men vad är detta. Sen märkte jag att Walter också var hängig 38.4 på honom. Vilket sjukt gäng. ÄR SÅ TRÖTT på detta nu. Vill bara att vi ska bli friska och må bra.
I natt gick Fredric upp och kräktes och då fick jag nästan panik, men som tur var visade det sig att vara migrän, han kan ha jätte problem med det. Så han fick sova ut till halv elva idag och mår nu bra.
Jag vaknade upp utan feber och även så Walter. Men han har fortfarande ingen vidare matlust, välling går bra men han säger att han vill ha mat och när jag gör i ordning det äter han kankse tre tuggor sen inget mer. Men jag kommer ihåg att han blev även såhär sist han hade varit kräksjuk.
Nej nu vill jag att vi ska bli friska. Har städat hela lägenheten och skurat toaletten idag så jag hoppas alla skit är bortskurat. Känns i alla fall mycket fräschare. Vår och värme kom nu!!

Ja trisst inlägg men som sagt inspirationen finns inte här just nu.
Hoppas ni mår bra där ute.
Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar