måndag 7 mars 2011

Måndag

Jag är här men har varit så dålig på att uppdatera bloggen den senaste veckan. Har itne varit hemma så mycket utan det har blivit härliga promenader med Wera och sen åkte vi ner till Karlstad i fredags mitt på dagen. Fredric var ledig så det var skönt att kunna ta det lugnt ner. Det är lite skillnad nu när man har en till med sig som vill bli matat helt plötsligt. Men resan gick bra och helgen har varit jätte mysig. Walter älskar verligen att vara där och det var många armar som ville hålla Wera så man fick rejält med avlastning. Det känns idag nämligen. Wera är förkyld och i natt har jag varit orolig för RS. Men jag pratade nyss med en på BVC och hon sa att just nu låterdet som ett vanligt förkylningsvirus men att jag ska vara uppmärksam på Weras andning, om hon får svårt att andas. Så idag har hon legat i min famn hela dagen och vill inte ligga själv, förutom nu när hon ligger på skötbordet och torktummlaren går, då är det skönt att sova i ett varmt rum med lite ljud. Sötnosen.
Var och vägde henne i torsdags och nu väger hon 5 kg och är 57 cm lång, det känns verkligen att hon går uppåt för hon blir tung att bära på...

Jag har äntligen fått mitt hår fixat óch jag känner mig som en ny människa, tack snälla Emma!! Lovar att lägga upp en före och efter bild för jag måste komma ihåg hur fult det var. Har lovat mig själv att aldrig vänta så länge igen.

Nu ska jag upp coh handla lite innan det är dags för hämtning på dagis. I kväll kommer loppan över på middag och i morgon kommer min mamma ner i tre dagar, ska bli så mysigt.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar