tisdag 29 mars 2011

Födelsedag fort.

Idag vaknade vi upp till att det SNÖADE... Alltså nu tror jag att alla i detta avlånga land är så trött på denna vinter. Snälla kan det inte få bli vår på riktigt. Nu har det i alla fall slutat snöa här i Tällberg, men det finns så mycket mer snö här än i Sthlm. Igår firade vi mamma med lunch i Rättvik, det var dock lite konferens varning på det hela och till lunch var det lamm och det är inte min favorit direkt. Men det var ett bra ställe för Walter där det både fanns TV och biljardbord. Wera sov sig igenom lunchen.



Walter som sällan vill vara med på foto, då blir det såhär...
Om jag skulle få en tjej har jag alltid sagt att jag ska köpa ankstjärts byxor, nu har jag min egna lilla tjej med just sådan söta små byxor.

1 kommentar:

  1. Ni ser ut att ha det toppen! Här är en till som längtar efter våren som bara attan.

    Kram
    M

    Tröjan klär dig verkligen.

    SvaraRadera