torsdag 31 mars 2011

Sömn

Mysig morgon i sängen tillsammans med mina barn. Just nu är jag som en liten hönsmamma, jag ligger i mitten i sängen och så har jag Walter och Wera på vardera sida om mig. Vi har ingen bra bebissäng för Werai Tällberg men det gör inget för jag är ju en sådan som tycker det är så mysigt att ha dom nära. Men det fungerar så himla bra, Walter sover väldigt bra hela natten och även Wera (vågar knappt skriva det för då vänder det säkert) Men hon somnar allt i från åtta och nio på kvällarna efter ganska mycket mat och så sover hon fram till kl tre då hon vill ha lite mat sen kan hon sova vidare till kl sex eller sju då hon vill ha lite påfyllning och även somna om efter det.... Helt underbart. Även jag sover bra, för jag har väldigt lätt att somna om efter varje amning. Men jag är som sagt väldigt ödmjuk till detta för det kan förändras, men jag njuter varje morgon när nätterna har varit som dessa. Vi har även en TV i vårt sovrum så det är mysigt att få ligga kvar i sängen på morgonen och titta på TV medans min pappa fixar frukosten. Ja jag har det väldigt bra här uppe och blir verkligen ompysslad av mamma och pappa. I morgon kommer Fredric och vi längtar efter honom!! Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar