onsdag 30 mars 2011

Sol sol!!!

Vädret är helt underbart i Tällberg idag, vi har tagit en promenad i det fina vädret. Kolla in den snygga heta barnvagnen som vi har tagit upp hit... Men väldigt skönt att ha en slit och släng vagn här uppe så vi slipper ta med våran när vi åker upp hit. Det tar så extremt mycket plats i bilen. Wera älskade gunget i denna Emmaljungavagn från 80-talet. Wera sover och jag försöker hålla Walter vaken, han är nämligen expert på att sova i minst 2 tim mitt på dagen. Det slutar med sena kvällar och han har sådan energi då. Det har tyvärr inte hans mamma så jag hoppas på en tidig kväll för honom idag. Skulle vara kul att få njuta av lite vin och vuxentid tillsammans med min mamma och pappa.


Fantastiskt skön att få sitta ute i solen och äta lunch, som jag längtat efter det. Kram och ha en bra onsdag!

1 kommentar:

  1. Kalasfina bilder. Wera - supersöt, snövallar - avlägset, utelunch - ja tack, rosa koftan - finfin, mormor - glad, Walter - show me you face : ) konferens - stavas med e, våren - är på G, morfar - stortrivs, hår&uppsättning - vill ha! 23:40 - godnatt!
    /syster

    SvaraRadera