måndag 23 januari 2012

Dan före dan....

Som alla vet så älskar jag att fylla år, denna glädje, nyfikenhet, längtan har jag nog lyckats föra över på Walter... I morgon fyller han 4 år!!! Det är en stor dag och jag är nog också väldigt förväntansfull. Paketen är inslagna, ballonger är uppblåsta och hängts upp i hans tak som en överraskning när han vaknar. Åby vad vi ska fira honom i morgon. Kalas för dom närmaste blir det på lördag. För exakt ett år sedan hade vi hans 3 års kalas just denna dag. Då såg jag ut så här.
Idag har jag tagit min PW på morgonen, till lunch mötte jag upp Jessica o Filippa som var lediga. Mysigt att ses en vardag. Wera har mått sådär, ögoninflammation och jätte gnällig. Hoppas det är bättre i morgon. Efter middagen åkte jag ner till Åhléns och införskaffade sista paketet till Walter. Nu måste jag bara hitta röd mandelmassa till prinsesstårtan som W beställt till på lördag. Den ska vara röd... Ngn som vet?? Kram och god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar