tisdag 3 januari 2012

Lugn kväll i soffan

Fredric tränar och båda barnen sover. När jag la Wera i dag så hann Walter somna på soffan under tiden. Det tar på krafterna att busa och leka med bästa kusin-Abbe. Min syster och hennes fina killar har varit här i två dagar och vi har haft det sååå bra. Nu märker man hur stora killarna har blivit, dom leker helt själva med varandra och inga bråk. Blir dom irreterade så löser dom det själva och man hör dom inne i rummet hur dom diskuterar fram så båda blir nöjda. En underbar ålder. Bille och Wera har lufsat runt och har följt efter varandra och gjort samma sak som varandra. Badar en ska den andra också göra det, slår den ena på elementet ska självklart den andra också göra det...
Så denna syster och kusin träff har varit en av dom bästa.
I går lämnade till och med mammorna 4 barn åt Fredric. Nästan alla sov. Vi gick till Köttbaren (igen) och drack lite vin och bara pratade. Ni förstår inte vilken lyx det är. Bara jag och min syster och ingen störde oss!!! Så härligt. Vi pratade skrattade, peppade och inspirerade varandra. Tack fina syster!!

Idag har vi varit ute större delen av dagen, så skönt eftersom igår var vi inne hela långa dagen. Wera har blivit så duktig att gå i sina skor, det släppte i dag efter massa övning. Så nu sitter inte hon bara i vagnen utan nu är hon också med i parken. Galet vad stor hon blivit. 11 mån går och 3 tänder:-).

Missade att äta middag idag för jag lämnade Malmöborna på flygplatsen. Tog nu fram lite goda ostar i stället som var kvar får nyår. Oj så gott.

Kram från soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar