onsdag 28 april 2010

Äntligen

Igår på lunchen när jag egentligen bara skulle upp och köpa schampo och balsam hände det!!!
Jag har köpt min nya fina cykel. My good säger jag bara. Skulle bara gå in och titta vilka modeller dom hade och där stod den!! MIN cykel. Fick sådan proffsig hjälp och sådant gillar jag.
Köpte även en hjälm samt en barnsadel till Walter. Allt detta satte hon i ordning tills jag slutade jobbet. Så på min fula rostiga cykel cyklade jag upp vid 18 tiden och fick hämta ut min svarta nya Skeppshult.

Min gamla Svalan

Loppan som var så snäll och ryckte in och hjälpte oss med Walter igår då det körde ihop sig stod och mötte mamma. Walter blev helt till sig när han fick se sin stol coh skulle genast upp och åka. Fram och tillbaks på gatan. Nu blir det mysiga cykel utflykter.
Hjälm på både W och mig.
Såhär ser den ut på en rikigt bild. Skeppshult Natur Bas
Ha en härlig onsdag!!

1 kommentar:

  1. glädlande att se att alla på cyckeln har hjälm, man skall vara rädd om de kära. Farfar

    SvaraRadera