lördag 17 april 2010

Vänner

I går fick jag hjälp med hämtningen av Walter från dagis. Walter fick följa med Nadia hem. Gulliga Julia och Johan erbjöd sig att hjälpa mig nu när F är borta. Walter och Nadia går ju på samma dagis så dom känner varandra väldigt väl vid det här laget, dom var ju även bara 8 veckor när dom träffades för första gången och det sa klick direkt.
Så här söta var dom igår, hand i hand gick dom tillsammans hela vägen hem.
När jag såg den här bilden som jag "snott" från Julias blogg blev jag lite nostalgisk och började leta efter fler bilder från Julias blogg när vännerna var ännu mindre. Oj vilken tillbakaresa jag gjorde Julia... Vilka mysiga dagar vi hade ihop med barnen.Hoppas det är ok att jag lånat lite bilder från dig...



Så söta och små. Får lite bebis längtan när jag ser dessa bilder...
Nu ska jag krypa ner och sova.
Kram

1 kommentar:

  1. Självklart okej. Sötnosarna, tänk så stora de blivit och att de känt varandra precis hela livet. Coolt! Kram kram /Julia

    SvaraRadera