onsdag 14 april 2010

God morgon???

I morse när jag låg i sängen gick jag in på Aftonbladet och kollade nyheterna.
Fick lite panik när jag såg denna rubrik...
JUST NU: Kraftiga jordskalv i Kina
Minst 300 personer döda.

Efter några samtal fick jag äntligen tag på Fredric och allt var bra. Jordskalvet var inte på den sidan som han var på. Kina är enormt stort men paniken infinner sig ganska fort bara man ser texten. Är hemma med Walter även idag då det inte låter så bra med hans hosta.
Solen skiner och det får nog bli kaffe på balkongen även idag.
Ha en bra onsdag.
Kram

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg du skapat Frida. Verkligen inspirerande och levande. Tänk så glad jag blir varje gång någon från familjen Gatu kikar in till mig i butiken. Hoppas du får en mysig dag och att W kryar på sig. Skönt att höra att F har det bra trots jordskalv.

    Vänligen
    Matilda

    SvaraRadera