måndag 19 april 2010

Måndag

Jag har blivit så trött dom senaste dagarna. Det är nog en blandning av att vara ensam hemma med Walter och fixa allt runt omkring lämning, hämtning, mat, tvätt disk mm. Har full respekt för ensamstående efter sådana här veckor. Men sen brukar jag alltid bli lite trött under våren, måste alltid äta lite järntillskott så nu hoppas jag på att bli piggare.

Idag hjälpte min pappa mig att hämta Walter från dagis och det var så skönt att komma hem till dukat bord och mat. Kom dock hem till en trött och grinig Walter, allt vi gjorde var fel. Det var länge sen han hade en sådan dag som tur är. Men i kväll var det en grinig Walter tror han var så trött efter dagis.


Min mamma sitter just nu på en buss på väg hem från Italien, hon skulle ha landat i går men kommer nu hem i morgon eftermiddag i stället. Stackars henne som måste sitta på en buss i över 48 timmar... Men hon är glad att komma hem ordentligt. Loppan och Linus som varit i NY över helgen hade en enorm tur, dom var först med att landa på Arlanda i morse. Blev såå glad när Loppan ringde i morse och sa att dom var hemma. Deras plan fick ganska mycket uppståndelse i media.
I
I just detta plan sitter Loppan och Linus på väg hem till Sverige. Cool bild med NY i bakgrunden.
Nu håller vi tummarna att Fredric kommer hem som han ska på torsdag. Men det stod just att trafiken ska vara igång som vanligt på torsdag.
Sov gott!
Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar