tisdag 13 april 2010

Välkomna!!!

En ny blogg har skapats och det känns väldigt nytt och inspirerande att lägga in första inlägget.
Satt en hel kväll förra veckan och fixade med bilder och namnet. Jag tycker det är så kul att rodda och fixa med sådant här. Jag visste inte alls vad jag skulle döpa bloggen till, är inte så kreativ på sådant men så fick jag ett tips från en vän. - Vad sa dina vänner om dig på ditt bröllop? Kan du inte hitta ngt där som du kan få inspiration av?
Mycket riktigt hittade jag namnet därifrån. En nära vän höll ett tal till mig där hon började med att berätta hur hon inpirerades av mig både av min yrkesroll och den karriär som jag gjort samt hur jag är som vän och mamma. Blev såå glad av dom orden. Så därför fick det bli namnet "Inspirerande" - inspirerandegatu.
Jag hoppas på att kunna dela med mig av inspirerande inlägg, högt som lågt.

Välkomna!!

1 kommentar:

  1. Superbra namn, stämmer precis! Jag kommer följa även den nya bloggen! Jättefina bilder!
    Kram Lena

    SvaraRadera