tisdag 20 april 2010

Lite lyx på en tisdag

Efter hämtning på dagis idag lyxade jag och Walter till det med en mysig fika på Brunkebergs. Jag tycker det är så mysigt att hämta från dagis, man kan ju inte bli lyckligare när man får en stor kram från sin älskling och så ska han visa vad han har gjort under dagen. Just nu är det mycket sparka boll, Tara som är en av fröknarna berömmer honom så att han är en duktig fotbollsspelare. Jo som sagt i bland är det mysigt att hitta på ngt efter hämtning så idag fick det bli en kaffe till mig och bulle till W. Som alltid vill han självklart inte ta sv sig ytterkläderna....
Dalagatan har blivit farlig för mig, det ligger så bra affärer och jag gör nästan alltid ett stop i varje butik. Det blev inget i leksaksaffären med det blev en till kudde från DAY från Classic Living så nu blev det snyggt på bänken ute på balkongen. La även dit en pläd från IKEA som passade på bänken. Nu vill jag bara att det ska bli varmare så vi kan sitta där ute och njuta om kvällarna.

Längtar längtar massor efter Fredric och Walter pratar så mycket om sin pappa just nu. Han undrar så vart han är... sötnos. Om allt går som det ska lanadar han 17:20 på torsdag och då ska vi stå där och möta honom med stösta kramarna och pussarna!!!
Sov gott!


3 kommentarer:

  1. Blev jättesnyggt!

    Vänligen
    Matilda

    SvaraRadera
  2. Det är inte konstigt att de berömmer hans bollsinne för det kommer från Farfar som var en talang som ung

    SvaraRadera
  3. Lyxa pa bara!!! An ar du vard att trostlyxa...

    Hoppas att Fredric anlander nu om nan timma. Ser W och dig framfor mig pa Arlanda vantandes med pirr i magen.

    Det va sa trevligt att prata i lordags. Du ar for go!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera