tisdag 13 april 2010

Shopping

Det är farligt att ta en promenad under tiden då Walter ska sova i vagnen när han är sjuk. Inte så farligt för honom för han sover gott i vagnen och får frisk luft, men desto farligare för hans mamma. Jag lyckas alltid gå in i olika affärer och hittar ngt som jag måste köpa....
I dag hittade jag en jätte snygg kudde från DAY på Classic Living som får ta plats på balkongen. Där blir temat rosa, svart och vitt.
Sen hittade jag ett par snygga Puma vårskor till Walter. Han fick prova dom direkt när han vaknade och han gillade dom riktigt mycket. På eftermiddagen mådde han mycket bättre så vi passade på att vara ute i fina vädret och spela fotboll. Walter är så duktigt på att sparka och spela boll. Blir rikigt stolt när jag ser honom. Så när åldern är inne vet vi att det får bli fotboll för hans del, han komme älska det.
Saknar Fredric här hemma ngt så enormt, fick i alla fall höra hans röst idag och det hjälpte.

Fick inte upp bildern på kudden och skorna så det får jag fixa i morgon.
Nu ska jag krypa ner brevid min lilla älskling.

Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar