onsdag 14 april 2010

Balkongfix

Idag passade jag på att åka till IKEA när Walter skulle sova eftersom jag jag vill fixa i ordning våran balkong. Vill bort med bord och stolar och i stället ha en härlig lounge stämning.
Kom hem med bilen full med massa roliga inspirernade saker. Som tur var kom min pappa förbi som hjälpte mig upp med alla saker. Walter sov i nästan 4 tim idag så jag fixade både på balkongen och i hans rum. Allt är inte klart på balkongen med det börjar forma sig.

Före
Det får bli en till DAY kudde sen ska jag byta ut mattan.

Ny puff
3 perfekta satsbord från IKEA som passade perfekt.

Välkomna över på fika eller vin ngn kväll!

1 kommentar:

  1. Din Lilla Fixare! Va mysigt det blir!
    Vad ar det igentligen som hander med shopping tarmen nar ens kara aker bort? Shoppar man for att man tycker synd om sig sjalv eller for att man ser sin chans! Kram pa er!
    Linda

    SvaraRadera